sen update

Blogg.se har krånglat massor senaste timmarna, har tagit sjukt lång tid att över huvud taget kunna logga in och att ladda upp bilder gick absolut inte..

Nåväl, idag har jag suttit vid datorn (läs: legat i sängen) bokstavligt talat sen jag vaknade.. Har bestämt mig för att söka till att plugga på distans. Att gå i skolan varje dag är ingenting för mig. Plus att om jag pluggar på distans kommer jag kunna söka ett jobb då jag kan jobba oftare och evetuellt kunna skaffa en stor häst också. Det är något som legat i mina tankar hela dagen och det vore superkul eftersom jag inte kommer att göra mig av med Pippi. Hon är min ängel som aldrig får försvinna. Men det vore skoj att skaffa en stor pålle som jag kan tävla lite seriösare med. Kollade runt på lite annonser men alla som låter bra är så sjuuuukt stora. Runt 175-180 cm.. Ska jag sitta och rida på en sån efter att ha ridit lilla Pippi så länge? Haha.. Kommer typ inte gå..


Här kommer i alla fall några utlovade bilder.
Den första är ifrån våran sena och mörka hoppning i lördags när hon var så jävla het, och den andra ifrån lite dressyrande på banan (som var blöt och geggig) i torsdags..



Kommentarer
Postat av: Johanna

SVAR - Vi står i Nacka, nära Drevinge/Stall Compass. =)

2009-12-01 @ 02:55:29
URL: http://hoppryttarinnan.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hej där!

Vad roligt! För mig var Korr precis den typ av skola jag behövde och jag älskar det sättet att jobba/lära mig på! Men kräver mycket självdisciplin och att man är väldigt självgående! Är man inställd på det så är Korr hur bra som helst! Det bästa är just att man kan och får plugga precis som det passar en själv och på det sätt som man själv lär sig bäst på!



Lycka till =)

2009-12-01 @ 15:43:28
URL: http://highheeled.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0