HTML är verkligen inte min grej..

Har suttit i typ 3 timmar nu och försökt få kläm på bloggen med header och allt som hör till.. Men jag är verkligen urusel på det här.. Om någon har tips på hur man kan förbättra designen så säg jättegärna till!

Igår blev det ingen ridning då det spöregnade när jag hade tagit in alla hästar och ridhuskortet gäller inte än.. Idag hade jag morgonfodring och dressyrtränade efter det. Hon gick så sjukt fint idag. Hon har varit lite knackig i galoppen på senaste och inte riktigt fått till schwunget, men idag gick hon galant. Körde en väldigt lång uppvärmning också. Vi galoppjobbade en hel del på volter samt att bakdelen skulle gå ett steg innanför/utanför emellanåt. Tränade även lite volter och några få steg ryggningar. Har börjat lydnadsträna henne jättemycket och det ger resultat sakta men säkert.
Jag filmade lite men tydligen funkar inte videoformatet på datorn, jättekonstigt..

Jag tog lite bilder på hästarna i lilla stallet också, kommer upp i nästa inlägg.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

det är verkligen inte svårt att få till en bra header. saken är den att du det bästa är att ha en bred header för då täcker den i stort sätt hela bloggen och ser mkt snyggare ut!! Välj annars ett annat tema, lättare så. Ta isf hjälp av designadinblogg.se

Där finns det är videoinstruktioner på hur man lägger in en header, annrs kan jag hjälpa dig om du vill det?:)

2009-11-30 @ 21:26:40
URL: http://nilsmarkjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0