late

haha, woh, vad gör jag uppe? Jag vet faktiskt inte.. Ska gå och lägga mig strax.
Igår (torsdag) red vi ut. Tror aldrig min lilla pålla varit så fin i galoppet. Vilket steg! Vi fick till världens finaste schwung och hon var bara perfekt, blev så glad. Vi red bort till ridhusen och kollade läget. Kom på att jag ridit i båda i somras när vi tävlade där. Idag red vi bara runt tippen och min vovve fick följa med. Det var väldigt mörkt så vi tog det rätt lugnt.

Imorgon (idag, lördag) är det julfika och julpyntning i stallet, ska bli rätt mysigt. Har bakat muffins senare delen av kvällen.. Får se vad vi hittar på imorgon, blir väl uteritter som gäller fram tills den 15e då man får använda ridhusen, LÄNGTAR!!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0